Reluarea furnizării

Întreruperea, limitarea,
reconectarea

Reluarea furnizării

Pentru a putea relua furnizarea gazelor naturale la locul tău de consum, te sfătuim să:

  • Achiți integral toate facturile neachitate până în prezent
  • Ne trimiți dovada plății  aici

După ce ne trimiți dovada plății, noi vom face verificările necesare și dacă totul este în regulă, colegii noștri te vor reconecta. Pe următoarea factură, pe lângă totalul de plată pentru consumul de gaze naturale, vei avea de achitat și taxele pentru deconectare și reconectare.

Preavizul de deconectare

Preavizul de deconectare îl vei primi atunci cand înregistrezi restanțe la plata facturilor.

Atunci când nu achiți factura ta de gaze naturale în termenul de plată de 30 de zile, asa cum este trecut pe factură, e important să știi că vei primi câte un preaviz de deconectare pentru fiecare factură care depășește scadența. Pe preavizul de deconectare vei putea vedea care este suma restantă și intervalul de timp pe care îl ai la dispoziție pentru a achita.

Taxele pentru deconectare și reconectare sunt stabilite de catre distribuitorul tau si pot varia in functie de unde se afla locul tau de consum.

Dacă ai primit mai multe preavize și tu achiți sumele restante de pe un singur preaviz, deconectarea poate avea loc în baza preavizului ale cărui sume restante nu au fost achitate. De aceea, pentru a evita deconectarea este important să achiți toate sumele restante. 

Deconectare și reconectare

Deconectarea înseamnă oprirea furnizării gazelor naturale la locul de consum pentru care înregistrezi restanțe la plata facturilor.

Reconectarea înseamnă reluarea furnizării de gaze naturale, aceasta fiind posibilă doar după plata tuturor facturilor restanțe. Ulterior reconectarii, pe următoarea factura pe lângă suma pentru consumul de gaze naturale vei regăsi și taxele aferente deconectării și reconectarii așa cum au fost ele calculate de către distrbuitorul tău.

Unde și cum pot plăti restanțele?

  • Modalitățile de plată pentru atât pentru facturile restante, cât și cele curente, sunt aceleași ca cele de pe verso facturii și le poți găsi explicate aici.
  • Atât pe factură, cât și pe preavizul de deconectare găsești un cod de bare pe care îl poți folosi pentru a face plata la unul dintre partenerii noștri și un cod QR pe care îl poți scana pentru plata online.

Să nu uiți să ne trimiți dovada plății aici, împreună cu datele tale de client: nume, prenume, cod de client, codul locului de consum, pentru a putea verifica și închide situația.

Ai nevoie de mai mult ajutor?

Suntem aici să-ți răspundem la întrebări.

Trimite-ne mesaj