Info utile

Contracte, facturi,
index, plăți

Preavizul de deconectare

Află ce este preavizul de deconectare, când poate fi primit și ce poți face pentru a evita deconectarea de la furnizarea cu gaze naturale în cazul în care ai primit deja unul.

Află mai mult

Modalități de plată

Alege modalitatea de plată care se potrivește cel mai bine nevoilor tale de business. Fie că preferi să plătești online sau vrei să folosești alte metode de plată, îți punem la dispoziție mai multe variante pentru ca ție să îți fie cât mai ușor să achiți factura de gaze naturale.

Află mai mult

Factura electronică

Acum poți avea acces rapid la facturile tale, oriunde și oricând. Activează gratuit factura electronică și alege să primești factura de gaze naturale direct pe adresa ta de e-mail.

Află mai mult

Facturare consum de gaze

În secțiunea “Tip consum/citire” de pe factura ta de gaze naturale, găsești 3 modalități de calculare a cantității de gaze naturale facturate: “citire de către operator”, ”autocitire” și ”estimare”.

Află mai mult

Despre factură

Descoperă ce înseamnă fiecare rubrică a facturii tale de gaze naturale și află rapid informațiile de care ai nevoie.

Află mai mult

Schimbarea furnizorului

Schimbarea furnizorului actual reprezintă dreptul tău de a înceta contractul cu furnizorul tău actual și de a încheia un nou contract cu furnizorul ales de tine. Vezi aici cum îți poți schimba furnizorul de gaze naturale.

Află mai mult

Întrebări frecvente

Apelează numărul de telefon 021.231.10.21, apasă tasta 1, introdu codul de client (pe care îl găsești pe factura ta de gaze naturale) și află rapid suma pe care o ai de plată.


Termenul de plată al facturii de gaz este de 30 de zile de la data emiterii acesteia.


Dacă ai nevoie de copia unei facturi, o poți descărca din contul tău de client sau te rugăm să iei legătura cu noi prin intermediul formularului de contact.


În situația în care nu achiți totalul de plată al facturii până la data scadentă, această sumă este raportată ca sold restant pe următoarea factură.
Dacă ai achitat factura după data scadentă și la momentul emiterii următoarei facturi acest sold a fost raportat ca sold restant, nu îți face griji. Acesta nu va mai apărea pe factura următoare.
Te încurajăm să achiți întotdeauna facturile până la data scadentă și să eviți astfel de situații.