Info utile

Contracte, facturi,
index, plăți

Plătește factura prin intermediul aplicațiilor de mobil ale partenerilor noștri:

  • PAYPOINT
  • UN – DOI CENTRU DE PLĂȚI
  • PAGO

Plătește factura prin transfer bancar în unul dintre următoarele conturi:

  • Banca Transilvania în contul RO67 BTRL RONC RT06 6817 8101
  • Exim Banca Românească în contul RO11 BRMA 0999 1000 9123 0921
  • ALPHA BANK în contul RO79 BUCU 1111 2159 5510 3RON
  • UNICREDIT în contul RO46 BACX 0000 0018 7697 5000
  • VISTA BANK  în contul RO54 EGNA 1010 0000 0088 9679
  • Banca Cooperatistă în contul RO22 CRCO X410 0410 0012 5421
  • Trezoreria Muncipiului București în contul RO79 TREZ 7005 069X XX00 3399 (pentru Instituțiile Publice)

*Pentru toate plățile efectuate prin transfer bancar, te rugăm să menționezi codul de client, numărul facturii, numele și prenumele clientului scrise pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor. 

Plătește factura numerar la:

  • magazinele partenere Paypoint, scanând codul de bare de pe factură;
  • magazinele partenere UN – DOI Centru de plăți;
  • echipamentele stațiilor de plată SELFPAY, scanând codul de bare de pe factură;
  • magazinele INMEDIO şi benzinǎriile partenere WESTACO EXPRESS;
  • oricare din casieriile Bǎncii Centrale Cooperatiste CreditCoop S.A.

Activează plata automată

Serviciul Direct Debit reprezintă un transfer bancar automat, prin care autorizezi banca să intermedieze plățile tale către furnizorii de utilități pe baza acordului existent între tine și bancă. Practic, mandatezi banca să efectueze automat plăți din contul tău curent, plăți corespunzătoare facturilor emise pentru consumul tău de gaze naturale..

Atunci când factura ta va ajunge scadență, banca va transfera din contul tău curent în contul nostru suma înscrisă pe factură. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai în cont suma necesară plații.

Contul nostru curent utilizat pentru serviciul de Direct Debit este cel deschis la Unicredit, pe care îl regăsești mai sus.

Cum activez Direct Debit? 

Dacă dorești să îți activezi Direct Debit, te sfătuim să mergi la banca unde ai deschis un cont curent și să soliciți o cerere pentru deschiderea unui mandat Direct Debit interbancar pentru furnizorul PREMIER ENERGY SRL cu datele de colectare de mai jos:

  • Denumire Beneficiar:  PREMIER ENERGY SRL
  • CIF (CUI) Beneficiar: RO 20914495
  • Banca: Unicredit Bank
  • Cont bancar : IBAN RO 46 BACX 0000 0018 7697 5000
  • Identificator Creditor:  RO29ZZZ0020914495

Te rugăm să iei în considerare că unele bănci oferă posibilitatea de activare a serviciului de direct debit interbancar prin completarea formularului direct pe site-ul băncii. Îți recomandăm să verifici și opțiunea de înrolare online prin aplicația de internet banking.

Completează formularul unic de mandat de direct debit, disponibil la adresele de mai jos: https://am.transfond.ro care te va direcționa către https://am.transfond.ro/wAM/public/main.jsf.

Instrucțiuni de completare:

  • Selectează opțiunea de a depune mandatul de direct debit la bancă;
  • Specifică denumirea furnizorului: PREMIER ENERGY SRL;
  • Specifică denumirea băncii dumeavoastră, acolo unde urmează să depui formularul de mandat de direct debit;
  • Se va genera un sumar cu numele băncii tale și denumirea furnizorului PREMIER ENERGY SRL;

Te rugăm să introduci codul de siguranță afișat pe ecran și să generezi formularul de mandat unic de direct debit;

Completează restul informațiilor solicitate (conform instrucțiunilor prezentate pe pagina nr. 2) împreună cu detaliile personale;

Te rugăm să te asiguri că furnizorul pentru care se creează mandatul unic de direct debit este: PREMIER ENERGY, cu identificator creditor: RO29ZZZ0020914495

Ce date e nevoie să trec pentru plata prin transfer bancar?

Îți recomandăm să completezi pe ordinul de plată codul de client, numărul facturii, numele și prenumele clientului scrise pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor. 

Cererea de restituire și cererea de transfer

Cererea de restituire sold se folosește atunci când ai un avans pe cont și nu dorești să îl păstrezi pentru plata facturilor viitoare. Se completează obligatoriu cu următoarele informații: nume și prenume, adresa, codul numeric personal, codul de client, numărul de telefon și contul IBAN unde va fi restituită suma.

Cererea de transfer sold se folosește atunci când vrei să îți transferi banii de pe un loc de consum pe altul și se completează obligatoriu cu următoarele informații: nume și prenume, adresa, codul numeric personal, codul de client, numărul de telefon, codul locului de consum, numele clientului pentru care dorești să transferi suma, adresa, codul numeric personal, codul de client, adresa locului de consum.

Acte necesare: 

În funcție de situație se pot solicita documente suplimentare.

Trimite-ne cererea de restituire sau de transfer completată și semnată, împreună cu documentele menționate mai sus prin intermediul formularului de contact.