Info utile
*Pentru toate plățile efectuate prin transfer bancar, te rugăm să menționezi codul de client, numărul facturii, numele și prenumele clientului scrise pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor.
Serviciul Direct Debit reprezintă un transfer bancar automat, prin care autorizezi banca să intermedieze plățile tale către furnizorii de utilități pe baza acordului existent între tine și bancă. Practic, mandatezi banca să efectueze automat plăți din contul tău curent, plăți corespunzătoare facturilor emise pentru consumul tău de gaze naturale..
Atunci când factura ta va ajunge scadență, banca va transfera din contul tău curent în contul nostru suma înscrisă pe factură. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai în cont suma necesară plații.
Contul nostru curent utilizat pentru serviciul de Direct Debit este cel deschis la Unicredit, pe care îl regăsești mai sus.
Dacă dorești să îți activezi Direct Debit, te sfătuim să mergi la banca unde ai deschis un cont curent și să soliciți o cerere pentru deschiderea unui mandat Direct Debit interbancar pentru furnizorul PREMIER ENERGY SRL cu datele de colectare de mai jos:
Te rugăm să iei în considerare că unele bănci oferă posibilitatea de activare a serviciului de direct debit interbancar prin completarea formularului direct pe site-ul băncii. Îți recomandăm să verifici și opțiunea de înrolare online prin aplicația de internet banking.
Completează formularul unic de mandat de direct debit, disponibil la adresele de mai jos: https://am.transfond.ro care te va direcționa către https://am.transfond.ro/wAM/public/main.jsf.
Instrucțiuni de completare:
Te rugăm să introduci codul de siguranță afișat pe ecran și să generezi formularul de mandat unic de direct debit;
Completează restul informațiilor solicitate (conform instrucțiunilor prezentate pe pagina nr. 2) împreună cu detaliile personale;
Te rugăm să te asiguri că furnizorul pentru care se creează mandatul unic de direct debit este: PREMIER ENERGY, cu identificator creditor: RO29ZZZ0020914495
Îți recomandăm să completezi pe ordinul de plată codul de client, numărul facturii, numele și prenumele clientului scrise pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor.
Cererea de restituire sold se folosește atunci când ai un avans pe cont și nu dorești să îl păstrezi pentru plata facturilor viitoare. Se completează obligatoriu cu următoarele informații: nume și prenume, adresa, codul numeric personal, codul de client, numărul de telefon și contul IBAN unde va fi restituită suma.
Cererea de transfer sold se folosește atunci când vrei să îți transferi banii de pe un loc de consum pe altul și se completează obligatoriu cu următoarele informații: nume și prenume, adresa, codul numeric personal, codul de client, numărul de telefon, codul locului de consum, numele clientului pentru care dorești să transferi suma, adresa, codul numeric personal, codul de client, adresa locului de consum.
Acte necesare:
În funcție de situație se pot solicita documente suplimentare.
Trimite-ne cererea de restituire sau de transfer completată și semnată, împreună cu documentele menționate mai sus prin intermediul formularului de contact.