Clienți casnici - Energie electrică

Dăm energie casei tale, ca tu să pui lumea în mișcare.

Modalități de soluționarea a plângerilor

Orice sesizare, reclamație, petiție sau orice altă formă prin care îți exprimi nemulțumirea față de activitățile prestate de noi și la care aștepți un răspuns sau o rezolvare, se consideră plângere, conform Ord. ANRE 16/2015.

Ne poți adresa o plângere dacă ai nemulțumiri cu privire la activitatea noastră, precum:

  • Contract nou încheiat pentru furnizarea energiei electrice;
  • Facturarea contravalorii energiei electrice utilizate;
  • Oferta actuală de preț pentru furnizarea energiei electrice și tarifele în vigoare;
  • Continuitatea în alimentarea cu energie electrică;
  • Asigurarea calității energiei electrice furnizate;
  • Funcționarea aparatului tău de măsurare (contor);
  • Schimbarea furnizorului;
  • Informarea clienților finali în conformitate cu cerințele legislației în vigoare;
  • Modul de rezolvare a plângerilor cu privire la nerespectarea legislației în vigoare.

În urma concluziilor extrase după analizarea plângerii tale, putem dispune următoarele:

  • În situația în care soluționarea plângerii este în favoarea ta – noi vom lua toate măsurile pentru a pune în aplicare rezolvarea plângerilor, conform prevederilor legale. Dacă este cazul se pot face rambursări și/sau compensări ale sumelor datorate.
  • În situația în care soluționarea plângerii nu este în favoarea ta, vei primi un răspuns oficial din partea noastră.

Dacă nu accepți soluția propusă de noi sau nu primești un răspuns în termenul legal, te poți adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), poți apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor sau te poți adresa instanței judecătorești competente.

Datele de contact ale ANRE le găsești pe https://www.anre.ro/ro/contact.